آموزش ایجاد سیستم نوبت دهی پیامکی با چند کلیک ساده + پنل پیامکی رایگان
با استفاده از ماژول نوبت دهی که برای شرکت ها و بیمارستان ها و غیره قابل استفاده میباشد پیامک قرار ملاقات یا نوبت دهی ارسال می گردد.
نحوه دریافت نوبت پیامکی را باید از قبل به مخاطبانتان اطلاع رسانی کنید به این صورت که با ارسال کلید واژه به شماره خط تعیین شده زمان ملاقات یا نوبت خود را دریافت کنند
مراحل ثبت به شرح زیر است:
از منوی “امکانات پیشرفته > نوبت دهی > دکمه جدید ” اقدام به ساختن نوبت دهی جدید نمایید.
“عنوان” آن را به دلخواه یک عبارت قرار دهید
در قسمت “دریافت از” یک خط اختصاصی (خطی که قابلیت دریافت پیامک دارد) را انتخاب کنید
کلید واژه مورد نظرتان را وارد کنید
در قسمت “مدت ویزیت” مدت زمان میانگین که هر نوبت طول می کشد را به دقیقه وارد کنید
سپس ساعت شروع و پایان ملاقات ها در یک روز را مشخص کنید (مثلاً ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر)
پیشوند شماره نوبت را از کادر باز شده انتخاب نمایید می بایست یک حرف انگلیسی به دلخواه به ابتدای ماژول نوبت دهی اضافه نمایید این حروف زمانی کاربرد دارد که چند بار نوبت دهی پیامکی تنظیم می کنید و برای هر نوع دسته بندی خاصی حرف خاصی را در نظر میگیرید به طور مثال قرارهای درون سازمانی با پیشوند a و قراردادهای برون سازمانی با پیشوند bمشخص میکنید
در نهایت “تاریخ دقیق نوبت دهی” را وارد نمایید
در انتها وضعیت “فعال” را انتخاب کنید و ثبت را بزنید
توجه نمایید نوبت دهی پیامکی فقط در همان تاریخ انتخابی انجام میشود در صورتی که در یک روز زمان نوبت ها به اتمام برسد و مخاطب جدیدی کلید واژه را ارسال نماید هیچ پیام نوبت دهی برای او ارسال نمی گردد.