تلفن ثابت ابری یا همان تلفن ثابت مجازی یک سرویس بسیار پیشرفته و جذاب و مبتنی بر فضای اینترنت می باشد که امکان برقراری تماس و پاسخگویی به تماس ها را در فضای مجازی به صورت کاملا غیر حضوری ایجاد می نماید. این نوع تلفن دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که ما در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم.
به مقاله پرسش و پاسخ هایی درباره تلفن ثابت ابری هم سری بزنید.
تلفن ثابت ابری یا همان تلفن ثابت مجازی یک سرویس مبتنی بر فضای مجازی وب می باشد که این امکان را ایجاد خواهد کرد تا بتوانیم در بستر اینترنت نسبت به برقراری تماس اقدام کنیم. سازمان ها و گروه های مختلف امروزه تاثیر و نقش بسیار مهم اینترنت و فضای مجازی و همچنین تکنولوژی را به صورت کامل درک کرده و بسیاری از کسب و کارها و مشاغل مختلف به سمت استفاده از سرویس های مختلف اینترنتی و فضاهای ابری روی می آورند. دلیل محبوبیت و طرفداران بسیار زیادی از انواع مختلف سرویس های ابری مانند تلفن ثابت ابری این موضوع می باشد که این موارد در بستر فضای مجازی ارائه شده و کسب و کارها و صاحبان مشاغل مختلف به جای اینکه بخواهند تجهیزات و سرور های گرانقیمت خریداری کنند و همچنین مسئولیت نگهداری و حراست و پشتیبانی از آنها را بر عهده بگیرند با پرداخت هزینه معقول و مقرون به صرفه نسبت به استفاده از فضاهای ابری مانند تلفن ثابت ابری اقدام میکند.
یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین سرویس های ابری تلفن ثابت ابری می باشد که تمامی نیازهای سازمانی یک شرکت و یا گروه در بحث ارتباطات را تحت پوشش قرار داده و در عین حال در بحث هزینهها نیز باعث صرفه جویی شده و بسیار مقرون به صرفه عمل می کند. یک سرویس جذاب دیگر نیز در میان محصولات ابری و غیر حضوری وجود دارد که آن دفتر کار مجازی می باشد ولی تلفن ثابت ابری در مقایسه با این سرویس از مزایا و ویژگیهای بسیار زیادی برخوردار است که در ادامه مقاله به آنها خواهیم پرداخت:
تلفن ثابت ابری را بهتر بشناسیم
تلفن ثابت مجازی و یا همان ابری یکی از خدمات و سرویس های بسیار جذاب و در عین حال حرفه ای می باشد که بر فضای اینترنت مبتنی بوده و این امکان را ایجاد خواهد کرد تا بتوانیم نسبت به دریافت و برقراری ارتباط و تماس های خود در فضای وب و بدون نیاز به سخت افزار و یا سرور خاصی دسترسی داشته باشیم. سرویس تلفن ثابت مجازی این امکان را به شما خواهد داد تا با استفاده از انواع مختلف نرم افزارهای موبایل، انواع مختلف کنترل پنل های اینترنتی و تحت وب و همچنین دستگاه های تلفن معمولی استفاده کرده و نهایت استفاده و لذت را ببرید. اطلاعات مربوط به این سرویس در سرور های ابری قابل ذخیره سازی بوده و با توجه به این موضوع نیازی نیست تا تجهیزات و سرور های گرانقیمت را خریداری کنید که در نتیجه باعث میشود تا هزینههای بسیار زیادی از دوش گروه و سازمان شما برچیده شده و همچنین هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری و همچنین به روزرسانی سیستم ها نیز به صورت کامل حذف و یا به حداقل برسند.
در حالت کلی زمانی که شما استفاده از تلفن ثابت را در دستور کار خود قرار می دهید این امکان خواهید داشت تا با توجه به نیاز سازمان خود و همچنین تعداد پرسنل خود تعداد داخلی های مختلف را تعریف نموده و با استفاده از دستگاه های مختلف داخلی مورد نظر خود دسترسی داشته و به تماس ها پاسخ دهید. همچنین تعداد همزمانی تماس ها نیز قابل تعریف بوده و بدون احتیاج به سیم کشی و کابل کشی های طولانی و زمانبر و همچنین پر هزینه تماس های مختلف را بر روی یک سرشماره سازمانی دریافت کرده و نسبت به پاسخگویی به آنها اقدام کنید. اگر بخواهیم از دیگر مزایای بسیار مناسب سرویس تلفنثابت ابری نام ببریم میتوان به صفحه برقراری تماس، امکان فکس به صورت آنلاین، امکان استفاده از تلفن گویا، امکان بهره بردن از چت سازمانی و همچنین مسئله مسیریابی خودکار و همچنین سیستم گزارش دهی اشاره نماییم.
تلفن ثابت ابری و دسترسی آسان و نامحدود
امکان دسترسی به سیستم تلفن ثابت ابری بسیار کاربر پسند بوده و به راحتی با انواع مختلف دستگاه ها متصل به فضای وب مانند اپلیکیشن ها و سیستم های تحت کنترل وب قابل استفاده می باشد. همچنین این امکان وجود دارد تا برای هر اپراتور با استفاده از اپلیکیشن، پنل داخلی تعبیه شود و فرد مورد نظر با استفاده از سرشماره سازمانی با مشتریان و افراد خارج از سازمان ارتباط برقرار کرده و تماس بگیرد.
صرفه جویی در هزینه ها
بی شک می توان گفت که از مهم ترین و محبوب ترین مزیت سرویس های تلفن ثابت ابری بحث صرفه جویی آنها در هزینه ها می باشد. سرویس های تلفن ثابت ابری سامانه لاین به این گونه عمل میکنند که مشتریان با توجه به مصرف شان سرویس خود را شارژ می نمایند و به همان میزان ماهانه یا سه ماهه یا شش ماهه و یا سالانه مورد استفاده قرار میدهند و هزینه اضافی بابت استفاده پرداخت نمیکنند. همچنین میزان تعرفه برای استفاده از این سرویس استثنایی به عنوان مثال هزینه دایورت مکالمات یا تماس خروجی به تلفن ثابت استانی هر دقیقه 4.5 تومان و بین استانی 33 تومان و به موبایل هر دقیقه 62.5 تومان و به خطوط آسیاتل رایگان است.
امکان بهره بردن از مالکیت برای همیشه
بسیاری از ارائه دهندگان سرویس تلفن ثابت مجازی این سرویس ها را به صورت مستقیم خریداری میکنند و در نتیجه مالکیت خطوط مورد نظر به صورت دائمی خواهد بود. در نتیجه صاحبان کسب و کارها هیچ گونه نگرانی بابت از دست دادن شماره مورد نظر خود نخواهند داشت و در صورتی که یک کسب و کار و یا سازمان بخواهد جابجایی انجام دهد و یا شعبات خود را در جاهای مختلف کشور افزایش دهد می تواند از همان سر شماره مورد نظر بدون هیچ مشکلی استفاده نماید.
بهره بردن از تلفن ثابت ابری در دوران کرونا
موضوعی که در حال حاضر تمامی دنیا را به تسخیر خود در آورده ویروس مرگبار کرونا می باشد. با توجه به اینکه این ویروس در حال حاضر تنها با بهره بردن از پروتکل های بهداشتی قابل مهار و کنترل می باشد در صورتی که شما از سرویس های ابری مانند سرویس تلفن ثابت ابری بهره میبرید نیاز خود را به حضور فیزیکی در یک مکان مشخص که ممکن است افراد زیادی مانند کارمندان و کارکنان یک شرکت یا سازمان در آنجا وجود داشته باشند از بین برده و به خودتان و همکارانتان این کمک را خواهید کرد تا به صورت از راه دور و از طریق یک تلفن ثابت مشخص به برقراری تماس و پاسخگویی به تماس های ورودی اقدام کنند.
2 پاسخ