پرسش و پاسخ هایی در مورد تلفن ثابت ابری

ابتدای پست در مورد تلفن ثابت ابری خدمتتون عرض کنم که هر سوالی و یا موردی بود در این پست میتونید در بخش نظرات ارسال نمایید و ما به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

تلفن ثابت ابری چیست؟

تلفن ثابت ابری یا همان تلفن ثابت مجازی یک سرویس بسیار پیشرفته و جذاب و مبتنی بر فضای اینترنت می باشد که امکان برقراری تماس و پاسخگویی به تماس ها را در فضای مجازی به صورت کاملا غیر حضوری ایجاد می نماید. این نوع تلفن دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که ما در مقاله تلفن ثابت ابری چیست؟ به بررسی آنها می پردازیم.

کاربرد تلفن ثابت ابری چیست؟

شما وقتی کسب و کاری رو راه اندازی میکنید مطئنا نیاز به راه ارتبای با مشتریان خودتون هستید پس از همان ابتدا نیاز به تلفنی هستید که در همه جا و با امکانات پیشرفته ای از جمله صف بندی و یا تماس خروجی و یا ivr یا پیام خوش آمد گویی و ارسال فکس و یا تاریخچه تماس ها با ضبط این تماس ها کسب و کار خودتان را حرفه ای کنید و اینجاست که باید بهترین تصمیم و اقتصادی ترین مورد رو تهیه کنید و دفتر کار مجازی آنلاین داشته باشید و در هزینه هاتون صرفه جویی کنید و همیشه در دسترس باشید.

مالکیت خطوط ثابت ابری را میشه توضیح بدید؟

این خطوط همچون خطوط ثابت به صورت مالکیت دائمی می باشد که با تهیه خط به صورت همیشگی متعلق به شماست و مثل بعضی از سیستم ها نمی باشد که خط در مالکیت شرکت باشد و به شما اجاره داده شود و خدایی ناکرده تمدید نکنید و رقیبتان با تهیه این خطوط کل زحماتتان را بدست گیرد بلکه در سامانه لاین خطوط تهیه شده توسط شما به مالکیت رسمی شما ثبت خواهند شد.
همچنین اگر مایل باشید به صورت حقیقی یا حقوقی قابل ارائه می باشد و خیالتان از بابت مالکیت کاملا راحت باشد چون مالکیت دائمی می باشد.

نحوه کار و عملکرد تلفن ثابت ابری به چه صورت می باشد؟

شما بعد از تهیه خط تلفن ابری برای امکانات پایه فقط یک شماره تلفن معرفی میکنید و سیستمی با هر تماس از طرف مشتریانتان به صورت لحظه ای تماس برای شماره تلفنی که تنظیم کردید دایورت یا منتقل می شود.
همچنین با تهیه بسته حرفه ای می توانید از امکانات بیشتری استفاده نمایید همچون تماس خروجی و یا ivr یا صف بندی کردن و دایورت به مسئول هر بخش و یا ارسال فکس و یا تاریخچه تماس ها و ضبط مکالمات و.. که هزینه ای ناچیز باید پرداخت شود.

تعرفه های تماس تلفن ثابت ابری voip چقدر می باشد؟

هزینه دایورت مکالمات یا تماس خروجی به تلفن ثابت استانی هر دقیقه 4.5 تومان و بین استانی 33 تومان و به موبایل هر دقیقه 62.5 تومان و به خطوط آسیاتل رایگان است.

کیفیت تماس چگونه است و آیا امکان قطع و وصلی تماس وجود دارد؟

با توجه به این که سرویس هاستد نیازمند اینترنت نمیباشد، در تماس های خروجی و ورودی فقط آنتن دهی موبایل تاثیر گذار است و اگر بر روی تلفن استانی انتقال داده باشید هیچ گونه افت کیفیتی نخواهید داشت.

فایل ivr چه فرمتی و چند ثانیه باید باشد؟

فایل صوتی شما باید با مشخصات (bit resolution: 16,SAMPLE RATE : 8000,audio channels: MONO) باشد. در صورت نیاز می توانید از سایت https://g711.org برای تبدیل استفاده کنید.

در صورت اتمام شارژ خط، تماس های ورودی منتقل خواهد شد؟

خیر به این علت که تماس های ورودی باید بر روی بستر مخابرات منتقل شوند،حتما باید خط شما اعتبار داشته باشد.

آیا خط تلفن ثابت مجازی فقط با پیش شماره تهران ارائه می شود؟

خطوط تلفن ثابت مجازی با پیش شماره تمامی استان ها ارائه می شود.
4 رقم اول شماره ثابت شما 9101 یا 9130 خواهد بود و 4 رقم انتهای شماره تلفن ثابت را می توانید خودتان انتخاب نمایید همچنین قابلیت ارائه خط تلفن ثابت مجازی با پیش شماره های 021 – 041 – 031 -051 و سایر استان های کشور وجود دارد.
مزیت اصلی خط تلفن ثابت مجازی این است که نیازی به سیم کشی، خرید سرور و تجهیزات برای ارائه سرویس تلفن گویا و سرویس تلفن voip ندارد و شما با خرید تلفن ثابت مجازی صاحب تلفن گویا و سانترال خواهید بود.

فعال سازی خط ثابت ثابت ابری چقدر چه مدت طول می کشد؟

فعال سازی خط تلفن ثابت ابری بین 24 تا 48 ساعت کاری زمانبر بوده تا سند مالکیت خط برای شما صادر شود و بعد از آن، در پنل شما قابلیت انجام تنظیمات دایورت تلفن فعال می شود و شما می توانید از خط تلفن ثابت مجازی با پیش شماره استان دلخواه خود استفاده نمایید.

آیا سرویس تلفن ثابت نیاز به پرداخت هزینه ماهیانه دارد؟

سرویس تلفن ابری در دو نسخه سرویس تلفن ثابت و سرویس تلفن گویا مجازی (سانترال مجازی) ارائه می شود در نسخه پایه برای دایورت مکالمات به تلفن ثابت یا موبایل شما نیازی به پرداخت هزینه ماهیانه نیست و فقط با خرید و فعال سازی سرویس می توانید به صورت دائمی استفاده کنید.
در سرویس تلفن گویا و سانترال مجازی که علاوه بر تماس ورودی، تماس خروجی، ضبط مکالمات، فکس اینترنتی، صف تماس، ivr و… در اختیار شما قرار داده می شود می بایست هزینه ماهیانه تلفن گویا مجازی نیز پرداخت شود.

برای استفاده از تلفن ثابت مجازی نیاز به اینترنت می باشد؟

برای استفاده از خطوط تلفن 021 نیازی به اینترنت نمی باشد زیرا مکالمات به تلفن ثابت یا موبایل شما دایورت می شود و تعرفه دایورت همان تعرفه مکالمه مخابراتی می باشد.
اما اگر اینترنت آسیاتک داشته باشید می توانید از سافت فون هایی نظیر زویپر، آسیاتل و… استفاده کنید تا بابت تماس ورودی هیچ هزینه متحمل شما نباشد.

تفاوت سرویس تلفن ابری و دفتر شما چیست؟

سرویس تلفن مجازی دفترشما مالکیت خطوط تلفن را در اختیار شما قرار نمی دهد بلکه خط تلفن ثابت اجاره داده می‌شود به این معنی که اگر شما سرویس تلفن مجازی خود را تمدید نکنید ممکن است این خط در اختیار رقیب شما قرار داده شود اما در سرویس تلفن ابری مالکیت خط در اختیار شما است و نیازی به پرداخت هزینه ماهیانه بابت تماس ورودی ندارید.
تعرفه دایورت مکالمات دفتر شما برای هر دقیقه بین 120 تا 150 تومان است در صورتی که در سرویس تلفن مجازی پارس ویپ تعرفه دایورت مکالمات، تعرفه تصویب شده سازمان تنظیم مقررات است و هیچگونه دخل و تصرفی در تعرفه دایورت انجام نمی شود و تعرفه ها بین 4.5 تا 62 تومان است و این یعنی هزینه تماس شما حداقل 50% کمتر می شود و علاوه بر ان نیازی به پرداخت هزینه ماهیانه نمی باشد.
دفتر شما قابلیت برقراری تماس خروجی را در اختیار شما قرار نمی دهد، اگر جزء شرکت‌هایی باشید که تعداد تماس ورودی شما زیاد است از انجا که تعرفه دایورت مکالمات در دفتر شما زیاد است این سرویس اصلا برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟

با خرید پنل پیامک کسب و کار خود را توسعه دهید، می‌توانید علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *